BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

gosh , I MEET HIM IN TOWN ♥♥

wow ! can imagine it ? ;)
i meet my ex 
in town , GOSH ! totally miss him . 
miss him a lot ! only me , 
can imagine it . 
time aku terjumpe die , aku rase macam 
di awang awangan . HAHA !
then , time tu jugak 
aku terfikir , die still sayangkan 
aku or tk ? puas aku 
hide from him . takut jugak die nampak aku 
BUT ! tk boleh 
dinafikan lagi , memang die dah 
nampak aku pon , malu 
giler wootwoot*


hah ! kau orang nampak animated kat atas tu ?
dulu aku ngan" DIE" cam tuh lh 
kejap gaduh , kejap baik
gaduh , baik 
bai , gaduh . sampai lh kite orang 
clash , pastuh tk couple couple da --'
ape nak jadi ? masing masing
EGO ! sebab tu 
kat rumah aku ade 
ego , rumah die pon ade ego --'
so , same same ego lh nie eh ?
berape banyak ego da ?

Hehe , semalam die dengan kawan die ,
SILENT ! --'
muahaha . si silent tu , aku tk 
heran langsung lh weh 
cause die tuh member jea .
so , just sengeh 
macam nie je lah -->
:D hehe .
dan ! semalam die , pakai baju 
yellow colour . sangat HOT !
cair ~~


uhh , kalau aku n die still COUPLE 
sekarang nie , for sure 
aku pegi dating dengan dia .
muahaha . 
dating sampai tak ingat dunie .
dan ! sampai tak ingat nak balik kandang 
lembu . haram --' lembu pon boleh 
dating kah ? ah ! 
mampuih lh . yang penting lembu 
tu korang ibarat kan lh 
diri aku yang tengah dating . 
HAHA ! lembu perempuan & lembu lelaki . --'
nakk cakap lembu jantan and betina ,
ganas pulak . aiyoo . 

Em em . awak , awak still benci kan saye ken ?
saye redha . munglkin ini ujian dari Allah untuk
saye& awak . mungkin kite 
dah takde jodoh ken ? saye harap
awak boleh happy dengan perempuan 
lain . yang lagi cantik & baik dari saye . 
AMIN :') 

p/s: saye tetap nak awak tahu , yang saye akan sayangkan awak sampai saye mati 
walaupon saye dah takde makne bagi diri awak . saye tetap berharap hope one day
kite akan bersame :) 

2 comments:

budak kecil lagi molek said...

hope awak bace post nie eh ? sebab post nie just untuk awak *talking to the soul :')

'aliah syabil said...

saba k ..i ttp ade untk u :)
hhe