BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 19, 2010

kemana gadget FOLLOW aku hilang ?

ergh ! ape ade hal ni weh ? mana kau hilang ?
nanti susah lh orang nak follow aku sob :(
aku dh try buad semua perkara
hanya untuk kau gadget 
FOLLOW !

huaaa ! aku nak menagis nie , weh mane kau 
or kau merajuk dengan aku ? 
PLEASE ! lh weh , muncul semula , nanti cm 
mana orang nak muncul kat 
blog aku , kalo kau merajuk sampai 18 thun 
nie? hah ? ko nak soh aku 
baloi kau dengan rotan buluh 100 inci ? nak ?
erk , ( ade ke ? ) ah lntak 
em em em . btw , sorry weh kalo hehe ayat
aku 
marang merapu kepunden marang skeper 

so , back to the story , ade sape sape yang 
boleh suggest kan untuk 
aku tk ? cm ne nak
suruh benda
yang 
cantik lagi 
bijak tuh muncul semula?
ada tkk ! huhh , sakit tekak aku 
jea jerit cm anak ayam nie . adoy WHAT EVER !
HAHA , tapi kan , aku still tk puas hati 
nie , cm ne bende tu boleh 
tade? ade org 
sabotaj 
aku 
punya blog
ke weh ? em em aku benci 
dan aku bersumpah ! aku akan cari orang yang 
tak puas hati dengan aku dan ..
bila aku jumpa dia 
aku cincang
cincang
dia 
aku potong 
daging dia , aku kerat 
18 , pastuh aku goreng salai bagi BARBIE 
 aku makan , emm . padan muka ! haha
pape je lh , malas nak layan dah 
kau ni blog , buat kan 
aku duduk depan
kau selama
18 saat
 hehe 
em okeh lah 
kawan kawan ku sekalian , i got to go . 
have an emergency problem 
to solve . anyway , 
jemput jemput lh datang kat blog aku nie 
jemput je yang ade , 
jemput udang tade , hehe 
bubbye !

p/s : janganlah anda men sabotaj hak milik orang lain kerana ianya boleh 
mendatang kan kepadahan ke atas diri kita , huahuahua ! 
kau ada ayat cm nie ? ada ada ada ? tk da kan ?
so , jangan copy paste ! bila ku dapat 
tahu , kau yang kena " COFFY AND TEA "
nanti , haha aku soh batishta 
*betul kud aje gitu 
back hand kt korang 
hahah ! audios reader ! 
sarangheyo !
who ai ni 
i love you ! 
<3

0 comments: