BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

im DIE ! aiyaarkk !

i'm die ! huaaaa ! my head is dizzy right now .
had anything to think about ! shate 
that's why pimple always 
in my face . what the fuck ! 
haiyoo , ape boleh buad ? orang kate 
kalo sakit , boleh menghapuskan dosa :)
waaa ! best nye ! hehe , *best lh der , 
dose kite dihapuskan . :D

tadi aku intai someone tengah korek mate ? 
tak terase pelik ke weh ? haha , euw , 
mate die , penuh dengan 
taik idung . aiyaaa . nak 
buffing okay ! 
orang kat mata kena lh jaga 
jangan pengotor sangat . cuci lh mata tu --'
haihh ! sudah ! jangan cerite tentang 
cerita pengotor . BOSANG ! 
 

ouh ya ! saye ade lagi satu story yang agak memalukan lh . em , tadi time hang out kat bandar . saye tersalah langakah 
then . saye terjatuh . oh gosh ! mane nak letak muke aq yang cantik ni weh ? MERAH muke aku time tuh ! bapak 
segale sengal nye . tapi takpe . aku kan budak selenge . so , tebalkan je lh muke nie . lebam jugekk lah kepala lutut 
aku .
 

so , bagi menamatkan cerita yang sangat sedap hingga menjilat jari kaki yang dipenuhi cagu di kaki kalian semue , 
dan dicampuri oleh cagu kaki aku , korang pon campur lh dengan taik kambing korang yang telah korang ternak dari 
zaman pra-sejarah itu ! mari lha kite bersame-same berdoa bagi menamatkan cerite ini coz , tk lame lagi aku akan merapu --' 


so , THE END ! good bye all , please ! hate me , coz i need your opinion bout me . 
:) <3

0 comments: