BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 3, 2011

Hang out

Bapak best hang out tadi .
Bapak lewat aku balik , 
tapi berbaloi lah coz aku banyak snap picture 
tidak sia sia bawak camera .
Bukan lh DSLR macam korang 
abah and mak saye tk tunaikan lagi 
permintaan saye . even saye mintak Nikon D90
mereka tak mahu bagi jugek , because mereka cakap
saya akan LEKA --'


Sampai hati mereka cakap begitu kepada saya 
ape lh salah saye nie ha ?
uhhh ! okay fine kalo dorang cakap 
tunggu result P1 nie 
macam mana , baru dorang 
kasi . hoyeah ! hoyeah ! boleh 
saje , saye akan berusaha bersungguh sungguh :D 



EH ! ape aku merepek nie ? lari dari tajuk 
sial . Haha , tittle kite nak 
cakap pasal hang out kan ?
pasal ape tetibe cakap pasal DSLR nie ?
ouh ! aku tahu , esti sebab nak 
dapat DSLR tu tk lame lagi <3 wehee *


Okay , saye nak edit picture dulu , 
then baru saye letakkan 
dekat online diary 
saye yang cantik lagi murni nie :)
nanti awak dan awak 
dan awak dan awak dan awak 
ouh ouh ouh ! awak jugek ! :)
dan awak hehe , comment dekat muka buku saye 
boleh tak ? boleh tak ? 
boleh or tak boleh nie ? ha ?? 
boleh kan ? hhe , TERIMA KASIH . 


LOTS OF LOVE XOXO

0 comments: