BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 31, 2011

again again and again T.T

<-- sobsobs :(
LIVE WITHOUT LOVE ?
omg omg ! kenape semuanya harus berakhir 
macam nie ?
memang betul pon kott 
orang cakap yang dia tuh tak setia :(
aku sayang dia , tapi kenapa dia buat aku macam nie?
Dia tak sayang aku ke ?
Aku dah agak dah yang dia couple ngan 
aku tak pernahnya ikhlas ! 
Aku tahu aku tak perfect macam orang lain 
Dan aku sangat sangat tahu yang
aku nie memnag tak layak untuk 
orang SAYANG !
wuuuu ! aku nie tak guna 
bodoh !
Shit !
Fuck OFF ! --'

memang semua lelaki kat dalam 
dunia nie tak boleh 
dan tak mungkin untuk 
aku percaya dah ! 
semuanya pentingkan diri sendiri !
kenape awak buat saye macam nie ? 
ye ! saye tahu abah awak baru je 
lepas meninggal kan ?
tapi takkan lah sampai tade mase langsung 
nak luangkan untuk saye ?
ape ?awak ingat dengan care awak diam cam tunggul
kayu saye boleh happy macam katak melompat 
kat atas rumput tuh ke ?
SALAH BESAR 
kalau awak fikir macam tuh ! :'(
semalam saye dah lepaskan awak. 
Orang yang paling saye sayanggg !!!!!!!!!!!
walaupun hati saye sakit , 
tapi saye terpaksa.
saye dah tak sanggup 
nak tahan ngan perangai awak . Awak buat saye 
macam tergile - gile kan awak 
tapi , keadaanye , saye bukan macam tuh 
saye just sayangkan Relationship kite
saye dah try jage perasaan awak 
saye dah kurangkan ego saye semate mate nak berubah demi 
awak 
tapi ? ape yang saye dapat ? 
awak hancurkan hati saye . 
awak buang saye kat ldalam tong sampah macam tuhh je !
mane pergi kasih sayang awak kat 
saye selama nie ?
mane pergi Aman yang dulu ?
orang yang selalu bercerite , 
orang yang selalu marah saye sebab taknak makan malam
orang yang selalu pujuk saye time saye sedih ?
mane pergi Aman tuh ?
saye nak Aman yang dulu-dulu . 
PLEASE ! COME BACK TO ME ! 
lepas nie tade dah orang yang boleh 
saye intai time pagi-pagi
tade dah orang yang saye boleh bergurau
tade dah orang yang boleh dengar problem saye 
tade dah orang yang saye boleh merengek-rengek nak DOMO -..-
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
gonna miss that time :(
IT'S OVERRRRRRRRRRRR!
AWAK ,
saye takkan lupe tarikh nie

--> (23.4.2011)
memang takkan saye lupekan . 
dan ini jugak ! 
--> (4.10.1994)
takkan !!!!!!!!!!!!!
awak , if awak sayang saye 
said that you love me !
text me !
:'(

and i hope you will be happy with your new life 
without 'ME'
be happy with your silent mood 
be happy wit your future ''GIRLFRIEND''
i will pray to the God 
that you will find the right women in your life 
who can love you and take care of you 
till the end of your life .
and the important is that woman is 
not ME

saye berharap sangat yang saye boleh jaga makan 
minum awak sampai saye mati
tapi itu hanya angan-angan .
dan saye pernah jugak berharap yang awak
akan sayang saye macam mane saye sayang awakk
tapi itu pun angan-angan :'(

GOOD BYE MY LOVER 
GOOD BY MY SAYANG
I WILL LOVE YOU TILL THE END OF MY LIFE
 you should remember that. 



0 comments: